Kapiel w spirulinie

Czy może być coś lepszego po ciężkim dniu niż zanurzenie się w gorącej wodzie i przeczytanie rozdziału ulubionej książki? Otóż może być :-) Kąpiel w spirulinie z dodatkiem oleju kokosowego. Idealnie nawilży i zregeneruje naskórek, a my będziemy mogli się zrelaksować i zapomnieć o wszystkim :-) O właściwościach . Przed użyciem warto wykonać peeling, który usunie martwe komórki naskórka i wspomoże penetrację dobroczynnych składników spiruliny.


Około gram sproszkowanej spiruliny wsypać do wanny pełnej ciepłej wody.

Takie kąpiele ujędrnią skórę na całym ciele, wspomogą leczenie . Można ja stosować do razy w tygodniu. Warto przed maseczką dokładnie oczyścić skórę twarzy, szyi czy dekoltu, dla lepszego efektu polecam peeling. Jeśli chodzi o kąpiel algową to polecam wsypanie g spiruliny do wanny z ciepłą wodą i dokładne wymieszanie.


Działanie spiruliny wykorzystywane w . Dodatek alg do kąpieli nie wydaje się złym pomysłem. Jedyny problem polega na tym, że trzeba byłoby użyć ich sporo, a to podnosi koszt zabiegu, natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, aby użyć Spirulinę do okładów lub moczenia obolałych stóp.

Spirulina wykazuje właściwości oczyszczające, dzięki . Przyczynia się do usunięcia z organizmu zalegających toksyn, przyśpiesza rozpad tłuszczów. Dodajemy dwie łyżki spiruliny i dodatki, jakie wpadną nam do głowy- w moim wypadku to oliwka Hipp, która swoim pięknym zapachem zabija aromat glona. W kąpieli przez minut czytam gazetę i moczę dokładnie twarz, włosy i . Zamiast gorącej kąpieli , która zakwasza, jak najczęściej bierzmy chłodny prysznic. Zimna woda działa zasadotwórczo, zwiększa przepływ tlenu w organizmie, co przyśpiesza metabolizm i odmładza tkanki. Zimną wodę schładzaj się stopniowo, kąpiel bierz od stóp w górę.


Uprawiaj sport, ale nie przesadzaj . Kąpiel ze spiruliną : do kąpieli wsyp po prostu około g spiruliny. Taka kąpiel pomoże ujędrnić i odżywić skórę oraz wyleczyć wypryski. Zobacz więcej tutaj: wieczniemloda.


Spirulinę możemy najczęściej znaleźć w postacie tabletek - suplementów diety. Miłośnicy zielonych koktajli z pewnością znają tą algę Ja pierwszy raz usłyszałam o niej również w kontekście przyrządzania zielonych koktajli, a w późniejszym czasie moja kosmetyczka zachwalała ją do wykorzystania maseczki – bo do jej wypicia jednak się nie zmusiła Ja nie mam takiego problemu, . Używałam spiruliny jako maseczki już razy i muszę powiedzieć że nie jestem bardzo zachwycona, może to zależy od typu cery moja jest mieszana ale u mnie dużych pozytywów nie było. Powiedziałabym raczej że skóra po użyciu jest wysuszona i ściągnięta.

Chyba będę używała spiruliny tylko do kąpieli z maseczek . Jest przeznaczona dla każdego rodzaju skóry, również problematycznej, wrażliwej i naczynkowej. Systematyczne stosowanie spiruliny pozwoli rozjaśnić i napiąć skórę, zniwelować zaczerwienienia i podrażnienia, przyspieszyć gojenie się blizn i ran potrądzikowych. Po zmyciu maski czułam idealnie gładką skórę, zaróżowioną i oczyszczoną. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam zmniejszenie zaskórników, poprawę koloru cery oraz lepsze nawilżenie :) Innym sposobem była kąpiel ze Spiruliną ! Produkt Puder do kąpieli ze spiruliną został oceniony razy. Jego średnia ocena to a liczba recenzji to 0. Pośród wszystkich alg najbardziej rozpowszechniona jest spirulina.


To niezwykle pełnowartościowa roślina o. Wystarczy gram spiruliny wsypać do wanny z ciepłą wodą. Maseczkę spirulinową zawsze staram się robić, kiedy mam zaplanowaną kąpiel , wtedy, kiedy ją zmywam, dodatkowo mam zieloną kąpiel spirulinową na cellulit. Najlepiej jest zrobić mieszankę w proporcji 1:morszczynu i spirulina. Maska do ciała: idealne pod rozgrzewająca glinkę czerwoną, jako serum. Stosować 1-razy w tygodniu.


Przed nałożeniem alg należy dokładnie oczyścić powierzchnię skóry. Zalecany jest peeling, który spowoduje, że wartości odżywcze spiruliny wchłoną się lepiej i głębiej, co przełoży się od razu na widoczne efekty. W tym momencie należy dodać algi i olejek eteryczny oraz barwnik spożywczy, jeżeli chcemy, aby pastylki dodatkowo barwiły wodę w kąpieli.


Puder do kąpieli ze spiruliną od marki Hagi Cosmetics to produkt, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób, bo łączy w sobie wszystko to, co w kosmetykach i naturze najlepsze – staranność wykonania, naturalne składniki, wielowymiarowe działanie: oczyszczenie, nawilżenie oraz odżywienie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone