Mysz w samochodzie jak się pozbyć

Obiecalem sobie , ze napisze na forum jak juz uda mi sie pozbyc myszy z samochodu. Mysz dlugo nie chala sie wytepic. Mam problem nie wiem jak pozbyć się gryzonia tak myślę że to on zauważyłem na obudowie silnika małe łapki boję się by mi tam czegoś nie. No i trzebabyło kleić kabelki , a z kolei koledze jakimś cudem myszy zrobiły sobie gniazdo w filtrze przeciwpyłkowym ( lub jak kto woli kabinowym ) i sobie zdechły . Jak pozbyć się myszy z samochodu Toyota.


Złodziej pokazuje jak teraz kradnie się.

Słuchajcie mam ciekawy problem. Znacie jakieś dobre sposoby na. Dzisiaj patrze w bagażniku i ręcznik papierowy miałem cały pogryziony i zjedzony, butelka z wodą która leżała z tyłu za siedzeniem też przegryziona. Podjechałem pod garaż wyciągam wszystko itp podnoszę tylną . Dziś widziałam w aucie mysz. Tak mnie wystraszyła w trakcie jazdy,że mało nie przywaliłam w kogoś.


Czy znacie sposoby jakieś na pozbycie się? Niby wszystko wyrzuciłam i przetrzepałam-ale tej cholery nigdzie nie widziałam. I jestem pewna,że jest-bo pogyzła mi rękawiczki ,które miałam w .

Odstraszacz ultradźwiękowy. Jest bezpieczny dla akumulatora, pobiera tylko Wh energii. Nietrwałość tę potęguje fakt, że samochody w zasadzie więcej jeżdżą niż stoją, na dodatek poruszają się w różnych warunkach pogodowych (deszcz, śnieg). Posiadanie samochodu to nie tylko wygoda i komfort podróżowania, ale też obowiązek dbania o pojazd. Jeśli chcemy, aby auto służyło jak najdłużej, to musimy je odpowiednio zabezpieczyć przed warunkami atmosferycznymi, a także przed zwierzętami.


Wiele osób ma problem z kunami, szczurami i . Witam , problemem moim jest mysz ! Zauważyłem ją dzisiaj w silniku,przy mojej nie udanej próbie złapania uciekła ona podszybiem od strony kierowcy w stronę pasażera i wcisnęła się koło filtra kabinowego? Z wytępieniem raczej cieżko ponieważ jest to budynek gospodarczy. Jak narazie wystawiłem samochód i nasypalem w garażu trutki. Podobno wspomniane kostki od WC też są dobrym sposobem na to aby pozbyć się myszy.


Wątek: Sposoby na pozbycie się szczura z samochodu. Proszę o szybką, krótką radę, jakie znacie sposoby na szczura który przegryza kable w samochodzie ( Moja ciocia prosiła mnie abym coś wynalazł) Bardzo proszę o. Canon G1 WP-DC2 :grin: 5d mkIII:grin: 5d . Miałem bardzo podobne zdarzenie zostawiłem samochód u znajomego na zimę. Niestety z pozbyciem się zapachu jest problem.


Musiałem zdemontować kanapę, w miejscu gdzie jest akumulator i pompka od centralnego zamka miałem gniazdo myszy , następnie wymieniłem całe wygłuszenie tylnego . Potem ktos jeszcze poradzil zeby zagonic czasem do samochodu kota. Pozbyliśmy się myszek, ale dosyć drogi sposób.

Ci pod maske W CZASIE JAZDY , a nie jak zostawiasz samochód na parkingu. Usunięcie zapachu po zdechłej myszy. Razem z ojcem pozbyliśmy się tego szkodnika i zapachu,jednak Golf poszedł w odstawkę. W samochodzie zostały dziś wymienione wszystkie płyny,wymienione części przedniego zawieszenia,po oględzinach wszystko jest w dobrym stanie. Oznacza to, że jeśli zwierzę upatrzyło sobie na kryjówkę nasze auto, pozbycie się uciążliwego lokatora może trochę potrwać.


Problemów z kunami nie można bagatelizować. W aucie od żony śmierdzi niesamowicie, nie idzie się tego przykrego zapachu pozbyć :mad:. Mi kiedyś w aucie zdechła mysz :twisted:. Jabłko , które pochłonęło smród z naszego samochodu jest nasączone rozpuszczalnikiem ( w niektórych wypadkach łatwopalnym ) więc znajduje bardzo ciekawe . Groźniejsze niż bezmyślny kierowca, irytujące bardziej od komara i drogie jak wizyta u mechanika. Szkodniki pod maską samochodu.


Każdy kto miał okazję stoczyć z nimi walkę o samochodowe okablowanie, wie jak bardzo wredny jest to przeciwnik. Domyślam się, że czeka mnie demolka w środku samochodu ! Tego aromatu nie mogl sie glugo pozbyc - czego mu nie zazdroscilem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Forum miceforce