Jak zrobić donicę betonową

Co potrzebujemy aby wykonać doniczkę z cementu: 1. Betonowa donica będzie piękną ozdobą każdego przydomowego ogródka. Jest bardzo prosta w wykonaniu i nie wymaga wiele wysiłku, bez wątpienia z jej zrobieniem poradzą sobie również osoby, które nie mają żadnego doświadczenia w majsterkowaniu. Nie ulega wątpliwości, że jest dużo bardziej wytrzymała od . Jeśli chcesz stworzyć własną donicę z betonu wystarczą dwa mocne pudełka kartonowe, z których jeden powinien się zmieścić w drugim pozostawiając ok.


Ową szczelinę należy wypełnić mieszanką betonu , do której można dodać włókna kokosowego dla uzyskania bardziej szorstkiej tekstury.

Chciałam zrobić donicę betonową o wymiarach 104x40xcm. Założyłam grubość ścianek cm. Jak to zrobić żeby forma przetrwała na co najmniej takich. Jeśli w czasie tworzenia kwiatowych kompozycji na balkonie czy tarasie zabraknie nam donicy , to żaden problem.


Oryginalne lokum dla kwiatów można zrobić z tego, co mamy. LOKUM Z ODZYSKU Rolę donicy może odgrywać dowolne naczynie znalezione w ogrodzie, w domu czy w schowku na . W pierwszym kroku bierzemy większą formę i smarujemy ją od wewnętrznej strony pędzlem nasączonym olejem jadalnym. Ważne jest aby zrobić to dokładnie, tak aby cement nie przywarł do ścian formy.

Następnie przy pomocy tego samego pędzla nasączonego olejem jadalnym . W zaledwie kroków stworzysz nowoczesne doniczki z betonu , które ozdobią Twój dom lub ogród! Instrukcję znajdziesz właśnie tu. Dzisiaj pokażę Wam bardzo prosty sposób na zrobienie betonowej doniczki używając tektury. Sama często z niego korzystam, zwłaszcza gdy nie mam pod ręką plastikowych opakowań. Miejcie na uwadze, że każda doniczka może się od siebie trochę różnić, gdyż tektura lubi się . Możesz zrobić ją samodzielnie.


Zapewne pomyślisz, że z pewnością jest to bardzo trudne zadanie. Akurat jest wręcz przeciwnie. Wykonanie jej jest proste i nie wymaga zbyt wielu umiejętności. Poradzisz z nim sobie, nawet jeśli nie masz zbyt wielkiego doświadczenia w majsterkowaniu. Po co miałbyś robić donicę z betonu.


Ja lubię, a pojemników, które zrobiłam używam do dziś, podobnie świeczników, wyglądają dobrze. Twój komentarz zbiegł się w czasie z moją ponowną aktywnością betonową ;-) Właśnie schną doniczki i świeczniki. Dla mnie nie bez znaczenia jest aspekt ekonomiczny.


Kupiłam kg cementu za zł i . Ogrodowa doniczka w kształcie dłoni – wiemy jak ją zrobić ! Pomysł na betonową doniczkę w kształcie dłoni podbił serca ogrodników i miłośników DIY na całym świecie!

Portal Buzzfeed postanowił pójść o krok dalej i zamieścił video z pełną instrukcją jak wykonać betonowe doniczki. DIY donice z betonu , obudowy na donice plastikowe, handmade donice z betonu. Czy ktoś z Was próbował zrobić samemu donicę -wazon z betonu ? Gotowe w sklepach są moim zdaniem okropnie drogie,a ja wolę przeznaczyć pieniądze na nowe rośliny. A,że dodatki w ogrodzie są niezbędne, postanowiłam zrobić donicę sama.


Chcę wykorzystać do tego celu . Doniczki z betonu nadają się tylko do roślin, które nie potrzebują dużo wody, ponieważ beton ma zdolności do chłonięcia wody i pęcznienia pod jej wpływem. Jak zrobić donice o ciekawej fakturze, wykorzystując stare szmaty? To ręcznie wykonywane donice z betonu z delikatną fakturą. Farby akrylowe są trwałe i mogą być stosowane do malowania na niemal każdej zewnętrznej powierzchni, w tym szkła, kamienia, betonu , drewna czy metalu.


Miałam cały plan poszczególnych prac … poczynając od betonowych donic , które przy takiej pogodzie szybko wyschną ;). Forma musi też mieć kształt z którego uda się wydostać donicę po wyschnięciu ;). Z cementem jest tak, że nie można tego zrobić za wcześnie, ale też nie można przeczekać. Szczególną odmianą donic betonowych są takie duże egzemplarze, stosowane głównie w zieleni komunalnej.


Nie przeszkadza to jednak, aby odpowiednio zaaranżowane, znalazły również zastosowanie w ogrodach przydomowych. Pomyślałam, że fajnie by było pokazać jak powstaje taka doniczka, więc zrobiłam fotki z procesu i przygotowałam taki oto mały poradnik.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Forum miceforce