Gdy kot wchodzi pod maskę samochodu

Niektórzy sugerują posmarowanie wybranych elementów lizolem, zawieszenie pod maską kostki toaletowej bądź ułożenie sierści psa lub kota. Inni twierdzą, że zwierzęta unikają zapachu cytryny i wystarczy umieścić pod maską kawałek tego owocu. Częstotliwość korzystania z samochodu nie ma większego wpływu na . Warto pamiętać, że zimą tego typu sytuacje, kiedy to koty wchodzą do komory silnika, nie są wcale rzadkością.


W miarę obniżania się temperatury na dworze, szukają one ciepłych miejsc do schronienia.

Auto, które niedawno zostało zaparkowane nadaje się do tego doskonale. Ma gorący silnik, gdzie kot z . Najgorsze jest to, że jeżeli kot wszedł pod maskę ,a my odpalimy silnik to kot może tego nie przeżyć sad Spotkaliście się z takim przypadkiem? Czy można jakoś zabezpieczyć samochód ? Bo chyba nie każdy ma czas żeby przed każdym odpaleniem auta sprawdzać czy pod maską nie ma lokatora.


I teraz pytanie - pomijając to, że mam strasznego pecha, a mój samochód prowokuje mysie bojówki, albo stanowi cel (nomen omen) ataku odwetowego jakichś innych gryzoni za np. Trzymać pod maską kota ? Rozpylić wszędzie walerianę, żeby koty .

Moje spostrzeżenia z zeszłego roku zima są np. Wysiadam z samochodu , a tu już kotek zasuwa i czeka tylko jak odejdę od auta. Jak się grzeje pod silnikiem to nie mam nic przeciwko temu ale jak ładuje się na maskę lub robi sobie spiżarnię to już mnie to . Jak pozbyć się myszy z samochodu Toyota. Kot pod maska samochodu - Forum PCLab. Mam taki nietypowy problem, otoz moj wspanialy silnik upodobaly sobie koty i czuja sie pod maska jak u siebie w domu.


Niestety, niektóre osobniki zamiast do lasu czy na łąkę trafią pod rozgrzaną maskę waszego samochodu. Wiele osób ma problem z kunami, szczurami i myszami, które dokonują sporych zniszczeń pod maską samochodu. Nocą zwierzęta często wchodzą pod maski samochodów , gdzie niszczą maty wygłuszające i przegryzają kable wysokiego napięcia, a nawet przewody hamulcowe.


Niemialbym nic przeciwko temu ze siedza, gdyby nei slady lap pozostawiane przez te siersciuchy. Auto wczoraj wieczorem umyte, a dzisiaj pol maski w lapach. Jak humanitarnie zniechecic koty, aby nie interesowaly sie moim samochodem ? Witajcie, niestety w moim bloku mam miłośników kotów, co oznacza, że są dokarmiane i lubią się wygrzewać na maskach samochodu. Ale co gorsze włażą mi pod. Mam problem z kotami na parkingu wchodzą pod maskę gdy jest ciepły silnik.


Tylko osłona pod silnik.

Kot zawsze wlezie tam gdzie jest ciepło. W moim przypadku jak jeszcze jeździłem Oplem bylo to dosyć skuteczne, po jakimś czasie koty zmieniły samochód :hurra:. Czy zdarzyło Wam się, że pod maską auta odkryliście szkodniki, które uczyniły spustoszenie w przewodach?


Pamiętam wcale nie tak odległe czasy, gdy. Odstraszacz-ultradzwiekowy-uniwersalny-na- szkodniki-z-glosnikami. Bardzo często, a w szczególności zimą, zwierzęta lubią się dogrzewać zasypiając na ciepłym silniku samochodu.


Dlatego warto mieć to na uwadze zanim uruchomimy auto. Pan nie jaki PoZeR ma absolutna racje. Robisz na auto dzien i noc zeby jakis zapchlony siersciuch przyszedl i zadrapał.


Nie trawie tych zwierząt robia sie powoli jak szczury nie mozna zapanowac nad ich rozmnażaniem sie. Pomysł jest bardzo dobry z tą woda. A pan swietygral z głupszym pomysłem . Na allegro widziałem jakieś ultradźwiękowe zabawki co niby mają odstraszać, ale to raczej takie pod maskę , a czy zadziała na całe auto? Miałem kota kiedyś, żaden zapachowy odstraszacz nie pomagał - kot jak chciał to wchodził na kanapę albo na pufę, chociaż były zaimpregnowane wręcz tymi . Karmienie kotów na parkingu jest też o tyle niebezpieczne, że zimą zziębniete kociska włażą pod maski aut ( te małe) i mogą tam utknąć grzejąc się o. Mojej mamie też kiedyś się usmażył kot czy szczur w samochodzie , straszne to jest jak sobie pomyślę o takim małym kociaku który spalił się tam czy co.


Po chwili strażnicy ustalili, że miauczenie dobiega spod maski samochodu. Okazało się, że na filtrze powietrza leżała mała włochata kulka. Początkowo mężczyzna myślał, że kot wszedł w nocy pod maskę auta, ale przypomniał sobie, że na podwórku babci kręcił się mały kociak. Gdy zadzwonił do niej, . Pod maską samochodu można jednak znaleźć nie tylko szkodnika, ale także poczciwego.


W jesienne i zimowe dni szukające ciepła bezdomne czworonogi wchodzą do komory silnika. Od czasu do czasu media donoszą o niezwykłych następstwach takich wizyt. W marcu ubiegłego roku pewien kot.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Forum miceforce