Jak odnowic stare donice plastikowe

Stare donice z czasem robią się nieciekawe, dostają plam, płowieją. Nic prostszego, jak pójść do sklepu i kupić nowe, wybór jest duży, a starych donic po prostu się pozbyć. Ale właśnie z nich można zrobić coś ciekawego i niepowtarzalnego. A przy okazji uruchomić własną inwencję twórczą.


Zdecydowałam się pomalować donice , podstawki oraz.

Tak, w spalonym garnku również można zasadzić np. Jak już pójdą pędy, dodam na dno garnka jakiś rodzaj podłoża absorbującego nadmiar wilgoci. Wybrałam kolor niebieski, dokładnie taki, jak biurka- jego metamorfozę widzieliście . Odnowa plastikowej doniczki W każdym domu czy piwnicy znajdziemy stare doniczki , które przeznaczone na śmieci jeszcze nie zdążyły się w nich znaleźć. Część z nich można ponownie wykorzystać, tworząc oryginalne i niepowtarzalne pojemniki na kwiaty. Nie dość, że stworzymy ciekawe dekoracje i praktyczne . Do oklejania nadają się donice plastikowe i gliniane.


W dużym wiadrze rozrabiamy klej z wodą.

Następnie wkładamy tam kilka szmatek pociętych na nierówne . Jak zrobić donicę rzeźbiąc w masie SBS Tynk Dekoracyjny -oryginalny polski produkt cienkowarstwowy. Jak dla mnie pomysł jest rewelacyjny, zwykle plastikowe , nieciekawe doniczki możemy zamienić w coś oryginalnego:) Ja pozostawiłam je w takim. Spostrzeżenie koleżanki, która produkowała takie donice - świetnie nadają się stare bawełniane t-shirty (1 bawełna).


Jak wykorzystuje się tkaninę z . Jak ze zwykłej, taniej doniczki plastikowej zrobić odzdobną doniczkę wyglądającą jak stara doniczka ceramiczna? Trzeba kupić preparat do spękań i farbę akrylową. Preparat pomoże stworzyć efekt spękanej, łuszczącej się farby. Pomysły dla: jak odnowic stare donice plastikowe.


Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu - w każdym produkcie i każdym detalu. Portal dla osób ceniących sobie niebanalny wystrój wnętrz w domu oraz w miejscu pracy. Przejrzyj najlepsze projekty wnętrz, zobacz jak można się urządzić. Mam sporo donic plastikowych brązowych, które są całe, cały czas je używam, tylko są nieatrakcyjne z powodu plam od wody,wypalony kolor przez słońce. I tak sobie myślę, żeby je jakoś odnowić , tylko nic mi do głowy nie przychodzi - a może ktoś ma jakiś pomysł?


W każdym domu, w każdym ogrodzie, znajdą się stare doniczki , którym możecie dać nowe życie. Szkoda pieniędzy i środowiska! Pokażę kilka inspirujących pomysłów jak je w prosty i łatwy sposób odnowić , przerobić i uzyskać doniczki DIY.

Postawą jest dobranie zestawów plastikowych pojemników. Witajcie ja odnowiłam swoje plastikowe doniczki czarne takie na plac w pewien prosty sposób wzielam klej do płytek rozrobiłam go stary materiał a raczej paski dobrze namoczyłam w tym kleju i obkładałam doniczki dookoła modelując docelowo powoli. Tak zrobiona doniczka musi wyschnąć dobrze a następni można . Jak ozdobić doniczkę za pomocą szablonu? To, że nie stać cię na artykuły dekoracyjne z najwyższej półki nie oznacza, że twój parapet ma straszyć brzydkimi, plastikowymi doniczkami. Nawet z najbardziej niepozornej donicy można zrobić małe dzieło sztuki i to wyłącznie za pomocą szablonu i farby.


Jeśli chcecie pomalować plastikową osłonkę lub szkliwioną, sugeruję zmatowić powierzchnię papierem ściernym aby zwiększyć przyczepność. Pojemnik ze starej metalowej balii pomalowanej białą farbą Byta-yta oraz ceramicznej starej donicy odnowionej farba kredową w kolorze Len i zawoskowana . Każdy w swoim ogrodzie chciałby mieć mnóstwo pięknych, kolorowych kwiatów. Atrakcyjności dodają również ciekawie wykończone donice.


Mogą być one wykonane z drewna, metalu, plastiku czy ceramiki. Zamiast wydawać pieniądze na nowe, warto odmalować swoje stare , szare doniczki. Jak odnowić plastikowe donice - Dominika S. Zbieram za to ostatnie rzeczy, sprzęty, doniczki , które należałoby schować na zimę. Jak to często bywa, samo zabranie do domu i umycie mi nie wystarcza.


Muszę czasem zrobić coś, żeby ręce przestały świerzbić. Pokażę wam w jaki sposób często “niszczę” swoje doniczki. Napisałam to w cudzysłowie, ale . Brakujące: plastikowe.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone