Raid na komary do gniazdka

Ja używałam tego cuda:) Komary to odstrasza, ale moim dzieciom szkodziło. Ja mam raida na płyn i na płytki. Teraz już mam dużych chłopaków ale raida włączam TYLKO na werandzie, gdy . Kup RAID urządzenie z płynem na komary przeciw komarom na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.


RAID Wkłady do Urządzenia Elektrycznego Przeciw Komarom. Zobacz inne Chemia gospodarcza, najtańsze i najlepsze oferty, opinie.

Jeśli chodzi o pozbycie się komarów z domu. Odkąd używam, śpię przy otwartym oknie i ani jednego ukąszenia! Opis: Do stosowania w pomieszczeniach. Skutecznie chroni przed komarami - parująca substancja odstrasza komary - zakłócając pracę ich receptorów. Działa także przy otwartych oknach.


Nowoczesne urządzenie elektryczne działające na wymienne wkłady wykonane w unikalnej technologii skompresowanego piasku, dzięki czemu składnik aktywny wyzwalany jest w sposób ciągły i ze stałym natężeniem, nawet pod koniec . Produkt Raid , Elektrofumigator owadobójczy przeciwko komarom i muchom został oceniony razy. Jego średnia ocena to 4. Strasznie denerwują mnie te latające brzęczące w nocy komary.

Jak można się tego ustrzec Jest coś np. RAID na komary , Rodzina i dziecko - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane . Jest coraz cieplej i zaczęły się pojawiać coraz bardziej uciążliwe komary.


Dawniej używałam owadobójczego Raida ( wtyczki do kontaktu), który super je elimonował. Ale nie mam pewności jak to jest przy maleńkim dziecku? Czy można stosowć tego typu preparaty w domu, w którym jest niemowlak? Raid Przeciw komarom Elektrofumigator owadobójczy z wkładkami Urządzenie i wkładek w atrakcyjnej cenie zł - Raid - Supermarket internetowy Piotr i Paweł to. Dla bezpiecznego użytkowania urządzenie włączać w prawidłowo funkcjonujących gniazdkach , w pomieszczeniach z odpowiednią wentylacją oraz bez . RAID do kontaktu kupiłam w drogerii, jest tam wtyczka do kontaktu i wkładek oraz słoiczek z płynem owadobójczym.


No niby nie można stosować w pomieszczeniach z małymi dziećmi ale mamy cały czas otwarte okno i żadnych komarów , muszek, itp. Stosuję go tylko na noc i tylko . Na oknach mam założone moskitiery, lecz każdego wieczoru dostaje się do pokoju kilka komarów , które skutecznie potrafią uprzykrzyć noc. Zakupiłem Raid NightDay w wersji starter. Pakiet składa się z jednego urządzenia elektrycznego (elektrofumigator) wkładanego do gniazdka i jednej wkładki .

Ci że ja w wielu sklepach i kilku aptekach pytałam i dla takich bardzo malutkich o preparat np na komary jest ciężko,a chicco ma . No i przypomniało mi się, ze jest taki preparat, który ma rozpylacz wkładany do gniazdka elektrycznego. Jak myślicie- można to stosować przy dziecku małym i samej będąc w ciąży? Bo skuteczne to to jest. Tylko czy nie za bardzo icon_wink.


Zobacz odpowiedź na pytanie: Czy raid na komary do gniazdka mam zostawić na noc czy po jakims czasie wyjąć?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Forum miceforce