Maseczka ze spiruliny na tradzik

Istnieje wiele metod leczenia trądziku, przy użyciu leków bez i na receptę. Istnieją również sposoby na trądzik przy pomocy . Dwa razy w tygodniu maseczka zielony potwór: łyżeczka spiruliny rozrobiona z żelem aloesowym, lub po prostu z wodą. Pamiętajcie, żeby nie dać jej zaschnąć, spryskujcie wodą.


Można też krople olejku dodać - ja dodawałam czasem arganowego - efekt był wtedy jeszcze lepszy. Nakładałam maseczkę na umytą, suchą buzie i trzymałam minut.

Na początku bardzo swędziało. To niesamowite jak szybko się goiły. Jestem BARDZO SZCZĘŚLIWA, wdzięczna Karoli ! Od jakiegoś czasu stosuję maseczkę ze spiruliną do gabinetów kosmetycznych marki Bielenda. Jak przygotować maseczkę ? Wystarczy łyżeczkę spiruliny wymieszać z przegotowaną wodą.


Dolewaj jej tyle, aby uzyskać konsystencję papki. Zamiast wody można też użyć jogurtu.

Jedna dość istotna sprawa. Uważaj kiedy będziesz ją robić, bo spirulina bardzo brudzi. Nie trzymaj maseczki zbyt długo.


Coś, bez czego nie wyobrażam sobie już weekendu I ta mina TŻta, kiedy przypadkiem wpadnie na mnie chyłkiem przemykającą do łazienki, żeby zmyć z gęby zieloną paćkę – bezcenne. I nigdy w życiu nie zrozumiem, jak można kupować maseczki glinkowe w saszetkach, . Efekty widoczne są już od pierwszego stosowania - skóra wygląda na wypoczętą, jej koloryt i jędrność się poprawia. To właśnie one odpowiedzialne są tworzenie się . Od dłuższego wykorzystuję glinki i spirulinę w walce z niedoskonałościami cery.


Ponieważ borykam się z wypryskami na brodzie, a antybiotyki od dermatologa niewiele pomagają, to postanowiłam powrócić do natury. Na rynku kosmetycznym jest . Najczęściej występuje w postaci proszku, służącym do rozrobienia z wodą i nakładanego na twarz jako maseczka do twarzy (w stężeniu 5-1). Dla każdego typu skóry . Czasami robię sobie maseczkę i myślę, że warto by było nagrać film. Potem stwierdzam, że to przecież ze trzy rzeczy na krzyż - kto to będzie chciał oglądać?


Spirulina – działanie na skórę. W końcu postanowiłam, że nagram dzisiejszą . Dodaję czasem niewielką ilość spiruliny do maseczki do włosów - pięknie podkreśla mi skręt ;). Produkt Zrób sobie krem, Algi morskie - spirulina został oceniony razy.

Jeśli chodzi o spirulinę używam jej do wszystkie maseczek do twarzy, masek na włosy i masek do ciała. Na bazie żelu przygotujemy też maseczkę , którą należy uzupełnić spiruliną - wystarczy, że wymieszamy łyżki stołowej żelu aloesowego z małą . Ten kosmetyk do samodzielnego przygotowania czyni cuda z cerą! Trądzik ma zwykle związek z dojrzewaniem i zmianami hormonalnymi, jednak te zaburzenia gładkości skóry nie ograniczają się tylko do młodzieńczych lat, ale wielu dorosłych.


Ale przemysl kosmetyczny musi zarabiac wiec oferuje kremy i kremiki i maseczki i toniki, ktore sie nadaja o kant tylka potluc. Znacie glinkę marokańską? Co powiecie na to, żeby tej. Piwna płukanka do włosów =. Odkąd zamieniłam drogeryjne. Domowa wcierka do włosów z. Aloes i spirulina - cuda na.


Polecam ziołową herbatkę na. Macie zniszczone, łamliwe p. Pomysły przypisanej do kategorii Mój świat. Każda z nas szuka wyjątkowego kosmetyku, takiego który zadziała jak remedium. Najlepiej by efekty, były widoczne już po pierwszym zastosowaniu.


Jej skuteczność jest zadziwiająca. Warto polecić ten specyfik osobom, które mają cerę problematyczną . Maseczka ze spiruliny to jeden z tych produktów. Manuka, niestety nie można go tutaj kupić, do tego łykam tabletki ze spiruliny i efekt jest świetny, trądzik w końcu znika :) .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone