Jaki zapach odstrasza lisa

Może macie jakiś skuteczny sposób na lisa ? Zastanawiasz się jak pozbyć się lisa , który porywa twój drób i zagraża twojej rodzinie? Jeśli tak koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Z naszego artykułu dowiecie się czym jest lis, gdzie występują lisy , do jakiej rodziny należy lis, do jakiego rodzaju należy lis, co jedzą lisy , jakie.


Czy ktoś ma skuteczny sposób na odstraszenie dziada? Na stałe nie odstraszy , ale zmusi przybysza do trzymania się z daleka od tarasu.

Skoro masz lisa i to takiego, co chętnie obs. Ci dywan, to skorzystaj z tego - zasadź kawę i nakłoń go aby zżerał jej owoce, a każdego ranka będziesz zbierać . Od dłuższego czasu w okolicy grasuje lis i porywa mi ptaki. U mnie porwał jedną kurę i ciągle przychodzi. Macie jakieś sposoby aby go odstraszyć ? Co zrobić jeśli mój ogród odwiedza dziki lis? Ostatnio robiłam grilla i jak zrobiło się ciemno, nagle pojawił się lis.


Nie bał się ludzi, podszedł na odległość metrów i zabrał kość, którą wcześniej jadł mój pies.

Kilka razy miałam na ogrodzie rozszarpane ptaki. Przychodzi praktycznie codziennie wieczorem. Płytka, która aktywuje system zapadkowy znajduje się bardzo blisko przegrody na przynętę, co dodatkowo zwiększa efektywność działania pułapki na lisy. Uchwyt przy klatce ułatwi nam.


Mam około kur i kurczaków. Przez pare mieśięcy potrafi paro miesięcznych kurczaków załatwić. Najprawdopodobniej jest ich więcej i mieszkają w pobliskich lasach. Pierwszą wizytę złożył tuż przed południem, kolejne dwie (starałam się być na zewnątrz i pilnować, w razie gdyby się zjawił) w odstępach jakichś dwóch godzin, ale wtedy już udało mi się go przepłoszyć.


Wczoraj do mojego kurnika przywędrował lis. A rano wywieźć rudzielca do innego kantonu. Sądzę, że jest to dobry sposób na definitywne wywiezienie lisa.


A swoją drogą z Twojego opisu wynika, ze ten list to jest rzeczywiście niezła przechera. Lisy to dzikie zwierzęta, często żyjące w pobliżu człowieka. OGRODY - Pamiętajcie o ogrodach - forum.


Przenoszące groźną wściekliznę i wyrządzające szkody w inwentarzu drobiu stanowią zagrożenie dla człowieka, zwierząt domowych i zwierząt hodowlanych. Odstraszacz na lisy , repelent albo żywołapka - spośród wielu . Podobno można w pobliżu rozsypać niedopałki papierosów i skutecznie odstrasza to lisa.

A może mam zaznaczać teren jak robią. Działanie potęguje skroplenie ich Hukinolem, ale to zapach tak silny, że i Ty byś w czatowni nie wytrzymał. I to wszystko tez do pewnego czasu, bo jeśli . Lisy urzadzily sobie ubikacje w moich ogrodzie, wybraly sobie jedno miejsce, pod oknami i sraja codziennie.


Kupilam ultrasonic repeller, ale nie działa. Cytuj wypowiedź Odpowiedz. Zapach psa i jego posłanka rzuconego w rogu nic a nic mu nie przeszkadzał. Wątek stary jak świat, ale wyczytałem niedawno, że dość skuteczne na lisa jest wykonanie ogrodzenia z siatki, którą to siatkę kupujemy m (lub więcej).


A ludzkie włosy odstraszają dziki i sarny, więc na lisa może zadziała? Lisy przychodzą w dzień i przemykają niemalże pod naszymi oknami. Najgorsze, że niczego się nie boją. Ostatnio kury straciłam kilka dni temu , kiedy ptaki chodziły po podwórku.


I co z tego, że mam psa, a mąż był wtedy w garażu? Jednak sprytny rudzielec przechodzi na podwórko nie wiem którędy i co rusz coś łapie. Ostatnio jest co raz bardziej bezczelny bo przychodzi w dzień.


Usuniecie takiego lisa jest teraz odrobine watpliwym z punktu widzenia etycznego - mlode zgina najprawdopodobniej. Temat: Kuna na poddaszu - co robić? NOWY TEMAT) Autor: MARKOW godzina: 19:05.


Witam Kolega niemyśliwy zwrócił się do mnie z następującym problemem. W jego domu jednorodzinnym, na poddaszu zadomowiła sie kuna, która skutecznie wyrządza szkody materialne np przegryza kable TV-sat.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Forum miceforce