Kontakt z allegro w sprawie oszustwa

Skontaktuj się z nami lub znajdż rozwiązanie swojego problemu. Naruszenie zasad możesz zgłosić poprzez formularz. Twoje zgłoszenie zostanie zweryfikowane, ale nie otrzymasz na nie odpowiedzi. Link do formularza znajdziesz na stronie każdej trwającej oferty, z lewej strony pod opisezloszenie naruszenia . Kontakt z Allegro - FAQ Allegro - znajdziesz tu odpowiedź na wszystkie pytania.


Adres korespondencyjny Allegro : Allegro.

Grunwaldzka 18 60- 1Poznań. Moze sie przestraszy i odda kase. A jak nie to bedziesz musial rzeczywiscie zglosic sprawe.


A nastepnym razem zajrzyj na forum Allegro do dzialu Caffe, tam znajdziesz . Oni dają jakieś gwarancje na wypadek oszustw , tylko sprawa musi być oficjalnie zgłoszona. Co zrobic w sytuacji kiedy się wtopiło - kontakt z allegro - list polecony do sprzedającego z zamiarem wniesienia doniesienia na policję. Sprzedajacy ulega i rozwiązanie . Tydzień temu rozpocząłem spór na allegro i dostałem od nich wiadomość , żeby sprawę zgłosić na policję.

Na aukcji jest napisane , że telefon może iść do dni roboczych. Nie wierzę w to , bo telefon idzie linią lotniczą , więc już powinien być. Dodatkowo jeśli się kliknie w jego opinie przez opis to przenosi . Czy warto zgłosić to na allegro ? Czy to jest jakieś oszustwo z allegro ? Mam kontakt telefoniczny ze sprzedawca oszustem ale non stop mnie zwodzi i podaje nastepne terminy kiedy odda pieniadze. Ja mam już dosć czekania i chce zgłosic tą sprawe na policje ponieważ tak mi radziło allegro. Czy przy zgłoszeniu takiej sprawy na policje prześwietlą oni . Zgłoszenie na policję oszustwa allegro.


Od kilku tygodni nie mam ani towaru ani pieniędzy ani kontaktu ze sprzedawcą. Podobno jest jakaś opcja rozwiązywania sporów na allegro. Wie ktoś jak się za to zabrać i na jakiej zasadzie to działa? I czy mogę liczyć na rozwiązanie problemu z ich strony?


Nic nie budziło podejrzeń ponieważ sprzedający miał 5pozytywnych komentarzy i jedynie dwa negatywne. Po sfinalizowaniu transakcji pendrive nie dotarł do kupującego. Próby kontaktu ze sprzedającym spełzły na niczym.


Nie było odpowiedzi na maile, a telefon milczał.

Sprawa została zgłoszona na . Ja, kiedyś po wszczęciu sporu czekałem chyba dni na kontakt z allegro. Później kontakt odbywał się dość płynnie, wymiana e-maili, razy dzwonił do mnie konsultant z allegro. Generalnie nikogo nie musiałem popedzać i było widać, że pilnuja sprawy.


Charakterystyczne dla oszustwa popełnianych na allegro jest to, że sprawca może być ciężki do zidentyfikowania. Wtedy pozostaje jedynie droga karna, gdyż brak danych takich jak imię i nazwisko oraz adres uniemożliwia wniesienia powództwa do sądu cywilnego. KONTAKT ,powodzenia,serwis ten jest najwiekszym. W przypadku oszustwa nie jesteśmy w stanie tego udowodnić sprzedawcy, nie możemy żądać od Allegro zadośćuczynienia z POK-u i nie mamy możliwości wystawienia komentarza. POK-u, trzeba zgłosić sprawę policji bądź prokuraturze właściwej dla miejsca zamieszkania osoby poszkodowanej.


Historia oszustwa na allegro. Kupiłam przedmiot na allegro - 1zł z wysyłką, w sierpniu. Jak zajęła się nim policja. Po tygodniach brak przedmiotu i pieniędzy. Zgodnie z programem ochrony kupujących allegro sprawa zgłoszona na policji pod koniec września.


W ciągu bodajże dni policja ma . Niektórzy kupowali nawet po płaskich telewizorów, za kilkaset złotych każdy. Pieniędzy ani towaru już raczej nie zobaczą. Ogólnie jest tak, że jeśli po założeniu sporu przez dni nie dostanie się odpowiedzi, to wtedy dopiero można zgłosić sprawę do Allegro. Oszust posługiwał się wyłudzon.


Wtedy oni wysyłają do danej osoby ostrzeżenie. Następnie Ty dostajesz maila, że takie ostrzeżenie wysłali i radzą, żeby podjąć jeszcze jedną próbę kontaktu. Nam też się zdarzyło oszustwo na Allegro. Gdybym min później zrobiła przelew. W tym momencie sprawę zgłosiłem na allegro (sprzedający nie udzielił się do tej pory).


Ostatnio wymieniłem ze sprzedającym parę sms, w których przyznał się, że grę sprzedał na święta wielkanocne oraz uważa, że nie otrzymał żadnych pieniędzy (pomimo wysłania dowodów z allegro ) na konto bankowe . Policja oczywiście sprawę umorzyła :).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Forum miceforce