Nieprzyjemny zapach w pokoju po nocy

Mam bardzo nieprzyjemny problem z zapachem w moim pokoju. Ja nie widzę w tym nic dziwnego, organizm w nocy też pracuje, oddychamy, pocimy się, puszczamy bączki. Powoduje to rozwój bakterii i powstawanie nieprzyjemnego zapachu.


Szczególnie w sytuacji, gdy śpimy w małym pomieszczeniu, a cyrkulacja . Organizm oczyszcza się w toksyn, zapach może się wydzielać w nocy przez skórę. Zazwyczaj osoby, które np.

Nieprzyjemny zapach w pokoju. Kurde dziewczyny, mam taki nietypowy problem. Smierdzi mi w sypialni jakby to powiedziec czyms zgnilym, sama nie wiem jak ten zapach okreslic. Nigdy wczesniej nie bylo takiego problemu a od niedawna nie idzie wytrzymac. Ale w większości mieszkań unosi się taki dziwny zapach po nocy.


Nie wiem dlaczego tak się. Jak mam pozamykane okna to rano w pokoju jest duszno i powietrze jest takie ciezkie, ale nic nie smierdzi. Za to uwielbiam wchodzić . Przypuszczam, że jest to zapach kapusty.

Po urodzeniu syna ( miesięcy temu) miałam zapalenie piersi, przykładałam kapustę, spałam u Niego w pokoju kilka nocy i najprawdopodobniej stad ten zapach. Wystarczająco Dobra Pani Domu. Kopia Podobne Liczba postów: - ‎Liczba autorów: Autor, Wiadomość. Jest to spowodowane zapewne niekontrolowana emisją gazów podczas snu. Czy można jakoś się przed tym uchronić i czemu tak się dzieje?


Generalnie staram się jak najczęściej wietrzyć, nie wiem dlaczego ale po przebudzeniu w pokoju panuje zapach , kurcze nie wiem jak to określić: zaduchu, wilgoci, powiedziałabym nawet że jakiejś pleśni bo w powietrzu czuć taki kwas. Macie może jakieś rady ? To jest taki dziwny do określenia zapach , taki nieświeży. Przec chwila skonczylem wietrzyc jakies kilka godzin i troche pomoglo, ale po chwili smrod nadal sie pojawil, nie wiem co to moze byc. Ma ktos jakis pomysl, bo juz mnie zaczya to irytowac coraz bardziej. W ubiegłym roku kupiłam nowe mieszkanie.


Poszukiwania przyczyn zaczęlismy od farb na œcianie. Jeœli wietrzę pokoje i drziwi sš zamknięte to po kilkunstu . Po malowaniu pokoju od kilku tygodni utrzymuje się w pokoju dziwny zapach , który zmienia się w zależności od nasłonecznienia pokoju i wilgotności powietrza. Zostawiłem do wyschnięcia i możliwe że to był jeszcze większy błą bo w nocy lało i zmieniła się wilgotność powietrza.


Kiedy rano budze się, mam bardzo nieprzyjemny zapach z ust, mimo że wieczorem solidnie myję zęby i mam wszystkie wyleczone. Czy ktoś z was miał podobny problem i może mi pomóc? Oto kilka prostych ra jak zapobiegać powstawaniu i usuwać nieprzyjemne zapachy.

Na żarówkach gromadzi się brud i tłuszcz, które pod wpływem ciepła wydzielają nieprzyjemny zapach. Należy więc od czasu do. W pokojach dość łatwo utrzymać jest czystość i porządek, a tym samym świeży zapach. Od jakiegoś czasu (około tygodnia?) ja, mój narzeczony i chłopak, któremu odnajmujemy pokój czujemy to samo.


Na korytarzu, w miejscu w którym krzyżują się linie między kilkoma pomieszczeniami naszego mieszkania, codziennie między drugą a trzecią w nocy czuć dziwny zapach. Mam w domu problem z wydobywającym się z okolicy okna balkonowego bardzo nieprzyjemnym zapachem. W tym wypadku przykry zapach byłby jednak odczywalny na zewnątrz , czego jednak nie ma.


Kominek jest w przeciwległej części pokoju i tam nic nie śmierdzi. Nieświeżo pachnące ubrania, dziwny zapach ze zlewu lub lodówki, dawno nie prany dywan – to tylko kilka przykładów, które skutecznie są w stanie zepsuć domową „atmosferę”. Na szczęście istnieje kilka sprawdzonych, a co najważniejsze . DZIWNY ZAPACH MOŻE BYĆ ZNAKIEM POJAWIENIA SIĘ DUCHA. Drzwi do mojego pokoju są szeroko otwarte, więc ten zapach powinien się rozejść, ale czuć go tylko w moim pokoju , nigdzie indziej.


Poza tym, może to nie ma wcale związku, ale w nocy miałam dziwne uczucie niepokoju, chociaż nic się działo. Halitoza - czyli nieprzyjemny zapach z ust - jest dość powszechną przypadłością. Amerykanie zaliczyli ją do chorób i nadali jej numer statystyczny. U nas problem ten jest wciąż lekceważony, choć może niezwykle utrudnić życie, zniechęcić starych znajomych, uniemożliwić zawarcie nowych przyjaźni, a nawet . Taki nieprzyjemny zapach tez poczulam kilka razy w zyciu ale byly to jakby ulamki sekun wiec tlumaczylam sobie, ze to moze wytwor mojego mozgu, bo jak .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Forum miceforce