Mieszalnik pasz odolanów

Wydajny mieszalnik pasz dedykowany jest do przygotowywania specjalnych mieszanek pokarmowych dla inwentarza z wykorzystaniem własnych płodów rolnych. Urządzenie podczas pracy w odpowiedni sposób przygotowuje pokarm w oparciu o ziarna zbóż, koncentraty paszowe oraz dodatki mineralne. Ogłoszenia o tematyce: mieszalniki pasz odolanów na Sprzedajemy.


Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki.

Jest konstrukcją stalową, spawaną, wykonaną z wysokiej jakości materiałów. Część ruchoma jest usadowiona na. Na przestrzeni tych lat zaufało nam tysiące osób.


Mieszalnik Pasz M Rol najnowsze ogłoszenia na OLX. Poprzez te lata zwiększaliśmy i unowocześnialiśmy swoją ofertę. Jesteśmy najstarszym polskim producentem mieszalników do pasz. Radość zakupów i 1 bezpieczeństwa dla każdej transakcji!


Najlepsze oferty w atrakcyjnej cenie.

Bezpieczne zakupy w sieci. W stałej ofercie Premium Trade Sp. Są to urządzenia rolnicze o pojemnościach: 500kg, 750kg, . W mieszalniku do pasz widocznym na zdjęciu obok. Zobacz inne Urządzenia rolnicze, najtańsze i najlepsze oferty.


Ja mam mieszalnik z Odolanowa , ale od sąsiada czyli z Dozamechu. Całość chodzi praktycznie bezawaryjnie. Waga (zresztą robi ją ktoś inny) wydaje mi się, że troszeczkę . Kopiłem mieszalnik pasz z M-rola Odolanów i mam problem z śruta ponieważ nie opada i problem z jej wybraniem.


Producent powiedział żeby wyczyścić i tak zrobiłem nie wiem w czym problem. Czekam na opinie na ten temat. Oferent: M-ROL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. Godziny otwarcia: Pon-Pt 8-Sob 8-12. ODPYLANIE DOLNE (worki z boku) MASA: 230kg.


Witam, Mam do sprzedania mieszalnik do pasz OKONEK. Od lat nieużywany stoi w pomieszczeniu gospodarczym. Spot konkursowy nr Jak się podoba głosujemy do kwietnia (niedziela).

Maszyn i Urządzeń Rolniczych. Kto będzie miał więcej „lajków” wygrywa. Minikowo M- ROL Odolanów. Wspomnienie po Agro Show.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Forum miceforce