Czym pomalować doniczki plastikowe

Zdecydowałam się pomalować donice , podstawki oraz. Tak, w spalonym garnku również można zasadzić np. Jak już pójdą pędy, dodam na dno garnka jakiś rodzaj podłoża absorbującego nadmiar wilgoci.


Wybrałam kolor niebieski, dokładnie taki, jak biurka- jego metamorfozę widzieliście . Ciekawe porady nie tylko naszych użytkowników.

Pomysły dla: jaką farbą pomalować doniczki gliniane. Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu - w każdym produkcie i każdym detalu. Portal dla osób ceniących sobie niebanalny wystrój wnętrz w domu oraz w miejscu pracy. Przejrzyj najlepsze projekty wnętrz, zobacz jak można się urządzić.


Każdy w swoim ogrodzie chciałby mieć mnóstwo pięknych, kolorowych kwiatów. Atrakcyjności dodają również ciekawie wykończone donice. Mogą być one wykonane z drewna, metalu, plastiku czy ceramiki.

Zamiast wydawać pieniądze na nowe, warto odmalować swoje stare, . Zastanawiasz się, jak ozdobić, pomalować doniczkę i nie wiesz jak do tego się zabrać? Brakuje Ci pomysłów, nie wiesz jaka farbą pomalować doniczkę i jaki kolor dobrać do jej zdobienia? Pomożemy Ci stworzyć taką doniczkę , która będzie małym dziełem, a innych zainspiruje do stworzenia własnej . Jeśli chcecie pomalować plastikową osłonkę lub szkliwioną, sugeruję zmatowić powierzchnię papierem ściernym aby zwiększyć przyczepność. Farbą akrylową można też malować metodą go pędzla lub robić przecierki.


Poniżej przykłady: doniczka ceramiczna, z wypalanej gliny malowana metodą . Szukam jakiejś farby do plastiku. Chciałabym pomalować stare krzesła ogrodowe plastikowe i nie mam pojęcia czym. Wczoraj w sklepie z farbami przeszłam kilkanaście różnych rodzai farb i są do drewna,metalu, betonu itd.


Na przykład od lat na balkonie mamy plastikowe wyblakłe doniczki , które aż wołają żeby coś z nimi zrobić bo szpecą okrutnie. Jak ze zwykłej, taniej doniczki plastikowej zrobić odzdobną doniczkę wyglądającą jak stara doniczka ceramiczna? Trzeba kupić preparat do spękań i farbę akry. W każdym domu czy piwnicy znajdziemy stare doniczki , które przeznaczone na śmieci jeszcze nie zdążyły się w nich znaleźć. Plastik jest takim tworzywem, które jest podatne na zarysowania czy podrapania, i nie trzeba dużo wysiłku, by na jego powierzchni pojawiły się mało.


Pomalować lakierem do paznokci.

Pokażę kilka inspirujących pomysłów jak je w prosty i łatwy sposób odnowić, przerobić i uzyskać doniczki DIY. Jeśli planujecie postawić na balkonie lub tarasie, zalecam pomalowanie całości bezbarwnym lakierem, który zabezpieczy koronkę i doniczkę. Postawą jest dobranie zestawów plastikowych pojemników. Kiedyś zwykłe gliniane doniczki ozdabiałam malując je na jakiś kolor i odbijałam na nich liście pomazane lekko kontrastowym kolorem, efekt był bardzo ładny. Ale nie wiem, czy takie coś wyjdzie z plastikowymi , na gładkiej powierzchni farba będzie źle pokrywać, a z czasem odpryskiwać.


Chyba tylko pomalowanie. Moje lekkie, plastikowe pojemniki wyglądają tak masywnie, jakby były zrobione z kamienia” – Anna Witkowska, Latkowo. Moim sposobem da się odnowić donice w różnych kształtach i rozmiarach.


Następnie dorabiamy farbę w wybranym kolorze, aby je pomalować. Jak dla mnie pomysł jest rewelacyjny, zwykle plastikowe , nieciekawe doniczki możemy zamienić w coś oryginalnego:) Ja pozostawiłam je w takim cementowo- kamiennym, surowym wydaniu. Możemy je oczywiście dowolnie pomalować , dokleić jakieś ozdobniki, szyldzik, dostosowując do klimatu jaki mamy . Gdy ozdobiona donica już jest wysuszona, należy ją 2-3-krotnie pomalować farbą. Po pomalowaniu każdej warstwy, donicę należy odstawić do wyschnięcia.


Nie powiem, że wykonanie jest łatwe, proste i przyjemne, ale jest wykonalne. W ten sposób udało mi się odnowić donic, jedną skrzyneczkę i jedną . Plastikową osłonkę pomalowałam białą farbą, następnie zrobiłam na niej czarne kropki za pomocą gąbki. Takie specjalne gąbkowe „ narzędzia” do malowania i stemplowania można kupić w sklepach papierniczych.


Za pomocą markera napisałam na doniczce życzenia i na koniec . Tu wybór kolorów jest mniejszy, ale opakowanie o pojemności l warto kupić, gdy planujesz malować wszystkie donice na ten sam kolor. Farbę ftalową do drewna i metalu. Wprawdzie jest ona przeznaczona do malowania metalu, ale na plastikowych , typowych doniczkach ogrodniczych też będzie się . A mam kwiecia wszelakiego sporo i praktycznie cała zielenina wcisnieta jest w obleśne, białe plastikowe donice. Doniczkę robioną na prezent .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone