Mokry piec w srodku

Proszę o pomoc w ustaleniu czy kocioł S6WCOGNIWO jest kotłem dolnego czy górnego spalania. Używam go chyba jako pieca z dolnym spalaniem. Duża Ilość Skraplającej Się Wody W Piecu - Kotły z podajnikiem.


Cieknie Smoła - Inne tematy o kotłach i. Kopia Podobne Proste przyczyny.

Mało kto interesuje się tym, co dzieje się w jego kominie. Piec mam Defro Opitma Komfort Plus. Piec jest nowy ale już było w nim wcześniej palone a dzisiaj zauważyłem że komin od góry jest mokry i czuć sadzą. Więc proszę o jakieś porady na ten temat.


A piec może się tyle czasu przepalać? Farba co jest użyta w środku jest cały czas . Mokry komin po raz kolejny.

Wymiana doświadczeń ogólnie Więcej wyników z forum. Smoła w piecu - Forum budowlane, budowa domu, koszty budowy domu. Piszesz, że po rozgrzaniu pieca ,gdy dokładzsz do niego nie kopci Ci się tak juz z pieca jak podczas rozpalania. Masz poprostu równiez pozatykane częściowo kanały wylotowe z pieca do komina. Ta smoła powstająca w piecu nie . Mam cieknący piec , i czas na wymiane ? Obrazy dla mokry piec w srodku Więcej zdjęć dla zapytania mokry piec w srodku Zgłoś grafiki Dziękujemy za opinię.


Zgłoś kolejne zdjęcie Zgłoś obraźliwe zdjęcie. A ja mam dla was zagadkę, której nie potrafię rozgryść, oczywiście na temat. Otóż posiadam piec sas uwt 17kw.


Temperatura zadana na piec 70stopni, na powrocie jest stopni. Problem polega na tym że piec smołuje się w środku. To dobry środek ale nie w tak zapuszczonym piecu jego efekty będą odczuwalne dopiero po tygodniach.


Co tu myśleć, jak będziesz palił mokrym drewnem to nie wiem jakiego gatunku ono by nie było to żadne cuda nie pomogą, piec i komin będziesz miał zawsze zawalony. Nie palisz SUCHYM drewnem, wbrew temu co Ci się wydaje. I nie ma innej przyczyny.

Drewno masz MOKRE lub niedosuszone. Pokaż wiadomość z nagłówkami. Wiem, że przy dużej sprawności pieca spaliny są zimne, ale ja mam typowy kocioł węglowy.


Kominiarz jest bezradny ! Piękne - Turek 170views. Jakby dodać do tego częsty, kardynalny błąd – temperaturę ustawioną na przykładowo stopni (ścianki pieca są „zimne” – na tyle, że produkty termolizy opału skraplają się na nich) – mamy katastrofę. Z komina kopci, piec w środku jest cały osmolony, niekiedy nawet możemy zniszczyć sobie komin. Witam mam problem i nie wiem już co z nim zrobić woda kondensacyjna wylewa mi się drzwiczkami od wyczystki komin ma w środku rury chyba marwil kieleckie, piec ogniwo 20kw z nadmuchem, ogrzewa 2mdomu nie ocieplonego, spalany jest w nim groszek nie odsiarczony z pobliskiej kopalni i . W lutym, na skrzynce mailowej naszej firmy pojawił się list od zaniepokojonego klienta. Treść listu podsunęła mi potrzebę podzielenia się swoimi uwagami na temat ogrzewania za pomocą mokrego miału węglowego.


Oto fragment listu: “ Kupując u Was piec wolnostojący – zostałem zapoznany o koniecznosci palenia w nim . Witam, mam problem z brzydkim zapachem pochodzącym ze środka komina, który przedostaje się ze ściany kominowej na zewnątrz. W poprzednią zimę developer wygrzewał wylewki i tynki używając kozy podłączonej do przewodu spalinowego kominkowego. Potraktowałem go sarsilem na silikonie środek , i narazie jest wporządku. Kłopoty z mokrym drewnem.


Na pierwszy rzut oka kwestia sprowadza się tylko do zwiększenia kosztów. Bale trzeba ciąć na odcinki dostosowane długością do wymiarów . Między bajki należy włożyć stwierdzenie, że sadza smolista powstaje w wyniku używania jako opału mokrego drewna. Kiepski lekarz – to Spalsadz lub Sadpal ( środek chemiczny – siarczan miedzi – sprzedawany w internecie lub np. Castoramie);. Ja mam piec , który ma około lat.


Strasznie był oblepiony smołą, to akurat był mój błąd bo paliłem mokrym drzewem, ale ktoś mi polecił, żebym kupił taki środek spalsadz i dodawał po łyżki stołowe przy każdym rozpaleniu. Co prawda piec i komin mam już czysty, ale i tak dodaję. Od niedawna jestem użytkownikiem nowego pieca z podajnikiem. Ciekawi mnie właśnie w jaki sposób suszyć ten węgiel?


Paliłem może 4-5cioma rodzajami eko i co drugi jest wilgotny (a foliowy był wręcz mokry ). Szlag mnie trafia jak widzę ten chłam. No i tylko jeden węgiel palił się u mnie książkowo, pył . Mam mialowy piec DERFO i nie wiem dlaczego jak napale to po jakiejs niecalej godzinie zaczyna wybuhac. Wiecie jaka moze byc przyczyna tego?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone