Sposób na szczury w piwnicy

A po co pozbywać się szczurów ? One też są głodne jak ty. Dobry sposób jest taki : spróbuj dawać im regularnie warzywa lub inne ludzkie żarcie w jednym miejscu, z dala od warzyw. Jak zasmakują w lepszym żarciu, zostawią warzywa.


To lepsze i bardziej humanitarne. Sprawdzone przez Cyganów na .

Te gryzonie wkradają się do piwnicy , spiżarni, kuchni, pokoi. Nocne chrobotanie czy szkody wyrządzone przez myszy i szczury przyprawiają o ciarki niejednego lok. Cytryna także może okazać się skutecznym sposobem walki z myszami w domu. Trzeba przekroić ją na pół i położyć w szafce lub w kącie. Mamy szczura ( szczury?) w piwnicy.


Jest tez pies,ale tez maly kundelek- nie powiem,aby byl zbyt odwazny :D Trutka? Szczury w mieszkanie, pomocy. Jak pozbyć się ich z domu lub.


Dlatego mieszkańcy mogą mieć wrażenie, że jest ich więcej niż latem - mówi.

Najczęściej w mieszkaniach i piwnicach schronienia szukają szczury śniade i wędrowne. Brakujące: sposób Trutka na szczury w piwnicach bez zabezpieczeń. Spółdzielnia rozłożyła w piwnicach trutkę na szczury i myszy. Ale w żaden sposób tego nie zabezpiecza.


Trutka leży luzem, a drzwi do piwnicy są otwarte, każdy może tam wejść i dzieci, i zwierzęta domowe. Brakuje tylko kartki z napisesmacznego i łyżki. To różowe granulki, dziecko może po nie sięgnąć . Jeśli znajdą odpowiednią. Przygotowane są w ten sposób , by wydawały się dla nich apetyczne, w rzeczywistości jednak zawierają substancje dla gryzoni zabójcze. Jednocześnie w ich składzie . U mnie był podobny problem.


W piwnicy zalęgło się ich bardzo dużo, aż zaczełam się bać tam wchodzić. Jednakże dostatek żarcia bardzo rozleniwia koty, a gdy mają ciągle pełną miskę nie szukają myszy szczurów , sztywne godziny podawania posiłków bardzo pomagają. Najlepszym sposobem by szczur chwycił się trutki to dać mu ja w wędzonej rybie.


Może posprzątać najpierw piwnice ? Cię straszyć, ale bardzo trudno jest pozbyć się szczurów , zwłaszcza jeśli masz ich więcej. Sama miałam ten problem i bardzo długo próbowałam różnymi domowymi sposobami typu pułapki, trutki, granulaty itp. Niestety nic nie dało trwałego rezultatu. W końcu zamówiłam firmę zajmującą się .

Na szczęście istnieje sporo sposobów , po które możesz sięgnąć, by pozbyć się małych intruzów. Nieproszone gryzonie włamują się często również do mieszkań i piwnic w dużych miastach, często powodując niemałe szkody. Nałóż rurę wydechową silnika spalinowego wąż gumowy, umieść jego końcówkę w wylocie nory i puszczaj spaliny przez min. Są różne sposoby , ale wbrew stereotypowemu postrzeganiu zawodu, który wykonuję, nie łapię gryzoni własnoręcznie i absolutnie fizycznie ich nie unieszkodliwiam.


Walka ze szczurami polega na układaniu trutek nie tylko w piwnicach bloków, ale także na klatkach schodowych. Jak w tytule, prosze o radę, może ktoś wie jak w humanitarny sposób pozbyć się szczurów z altany działkowej. Wyjadają kotom całą karmę,.


Podobno też dezodorant do pomieszczeń to nie jest ulubiony zapach szczura , ale w mojej piwnicy nie zauważyłam, żeby to działało. Jest jeszcze gdzieś w piwnicy bo śmierdzi ale nie jestem w stanie przeszukać we wszystkich gratach. A ja śłyszałam dwie opinie w jaki sposób wytępić szczury. Drugi sposób to dokarmiać przez ok.


Niech się przyzwyczaja, że to. Gryzonie, które postanowiły osiedlić się w naszym sąsiedztwie, mogą stać się stworzeniami wyjątkowo uciążliwymi. W ogrodzie uszkadzają rośliny, podgryzają korzenie i korę drzewek owocowych oraz zjadają cebulki kwiatowe, owoce i warzywa (również te z piwnic i magazynków), natomiast w budynkach niszczą . Jestem mieszkańcem dość dużego bloku z zaniedbanymi piwnicami.


Doszło do tego, że przestałem tam w ogóle chodzić ale ostatnio przemknął mi szczur na.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone