Broszka kwiat z materiału jak zrobić

Tym razem pokazuję jak zrobić kwiatek z materiału. Od takich kwiatków zaczynałam przygodę z rękodziełem. Jej wykonanie jest bardzo proste, a przy odrobinie fantazji można ze zwykłego kawałka materiału zrobić prawdziwą perełkę. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak zrobić taką materiałową broszkę- kwiat , przeczytaj ten artykuł.


Jak wykonać broszkę kwiat z materiału.

Ty razem wykonamy fajną damską ozdobę dodającą uroku naszej garderobie. Taką broszkę można wykonać z każdego sztucznego materiału , chodzi o to żeby brzegi materiału się topiły a nie paliły. Takim materiałem jest np. Wielokrotnie pytaliście, jak zrobić kwiaty z materiału.


BROSZKĄ , doszywamy z tyłu metalowe zapięcie. SPINKĄ, doszywamy wsuwkę. OPASKĄ, doszywamy pasek rozciągającej się gumki lub koronki.


Stylowa kolekcja inspiracji z kategorii DIY - zrób to sam.

Witam Was serdecznie:) Zauważyłam, że postem chyba najczęściej u mnie czytanym jest ten o różach z materiału , dlatego też postanowiłam stworzyć kolejne:) Dziś- kwiatek , który co prawda powstał jako element jednego z moich wianków, ale równie dobrze można go przerobić na broszkę , spinkę do włosów, dodatek do . Jak zrobić broszki z materiału - instrukcja Nr 3. Ten rodzaj kwiatów jest moim ulubionym wzorem i bardzo dużo kwiatów powstało właśnie w ten sposób. Broszki kwiaty - instrukcja Nr 3. Jako, że nadal obowiązuje kolor różowy z różnym nasyceniem i odcieniami to dzisiejszy kwiat utrzymany jest . Krok po kroku pokażę Wam jak ja robię kwiaty różnymi metodami. Kwiaty – instrukcja Nr 1. Dzisiaj na początek, najprostsza - wydaje mi się technika.


I tutaj będzie mój patent na przymocowanie agrafki do kwiatka - chyba, że ktoś to wcześniej prezentował to poprawcie mnie! Należy odgiąć agrafkę w miejscu wskazanym przez strzałkę tak aby powstała spiralka, metal nie przylegał do siebie, a materiał mógł się z łatwością na nią nawlec. Nowa broszka kwiat kwiatek perełki kryształki.


Po zrobieniu poduszki zostały mi skrawki filcu, a że u mnie nic się nie marnuje powstały z nich AŻ TRZY kolejne rzeczy. Dziś pokażę jak łatwo i niedrogo można zrobić broszkę – kwiatka. Ostatnie sezony to triumfalny powrót broszek. Dzieje się tak nie bez powodu - broszki to nie tylko stylowy dodatek, ale również łatwy sposób na nadanie kreacjom nietuzinkowego wyrazu. Gdyby ankietowani w Familiadzie zostali poproszeni o wskazanie najbardziej tandetnego dodatku na świecie, „ broszka kwiat ” byłaby najwyżej punktowaną.


Kawałka materiału (jedwab, dzianina itp), kleju wikol, pędzelka, nożyczek, zapięcia do broszki , jednej perły z naszyjnika, oraz kleju w pistolecie.

Biżuteria z materiału : kwiaty z organzy, które jako świetlista brosza albo delikatna ozdoba włosów przemienią najskromniejszą kreację w romantyczny unikat. Każdy płatek składa się oddzielnie z pojedynczych kwadracików materiału , a następnie skleja się płatki w kwiaty lub nawet całe bukiety. W tym tutorialu kanzashi wykonamy broszkę , możecie jednak równie dobrze przymocować kwiatek do bazy naszyjnika, spinki, czy opaski do włosów. Czy chcemy, aby broszka przedstawiała kwiat czy też upodobnimy ją do żabki albo innego zwierzątka?


Powinniśmy wszystko to uwzględnić przy wybieraniu materiału na naszą broszkę , aby dobrze nam się pracowało przy tworzeniu ozdoby oraz żeby mogła. Tylko w jaki sposób zrobić z niego broszkę ? Wszystko co umiem nauczyłam się z książek i. Pomyślałam ,że nie będę samolubna i pokaże Wam fajny sposób na piękny kwiat z filcu, który znalazłam na tym blogu klik.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone