Opis mojego placu zabaw

Przed tobą dwie prace napisane przez piątoklasistów po omówieniu lektury Chłopcy z Placu Broni. Temat wypracowania brzmiał: Mój Plac Broni - opis ulubionego miejsca zabaw. Obaj autorzy wykazali się umiejętnością obserwacji, bogatym słownictwem i pomysłowością w ujęciu tematu. Po przeczytaniu ich prac każdy . Na pewno nikt nie będzie się tam nudzić.


Tuż przy wejściu na plac znajduje się szereg kolorowych ławek.

Większe przeznaczone są dla rodziców, pilnujących swoich . Plac zabaw jest bardzo kolorowy i duży. Chętnie chodzę tam z przyjaciółmi i bawię się. Są tu różne huśtawki, zjeżdżalnie, piaskownice oraz ławki dla rodziców, którzy przyszli z dziećmi.


Jest tu także lodziarnia, w której można kupować lody, gdy jest gorąco. Bardzo lubię mój plac zabaw. Chodzi o to,że omawiamy właśnie lekturę Chłopcy z Placu Broni a tam był wlaśnie plac broni na którym się bawili bohaterowie i nasza facetka kazała nam opisać swój plac zabaw. Ale to nie musi być plac zabaw , tu chodzi . Mój wymarzony plac zabaw jest wielki !

Lubiłabym się bawić na huśtawce z drewna , na wielkiej karuzeli i na super pajęczynce. Jednym słowem to by był . Podłoże składa się z piachu i kamyków. Znajdują się do niego wejścia. W środku są dwie zjeżdżalnie. Rybniku - Smolna przy ul.


Czy Twoja pociecha uwielbia place zabaw i spędzanie czasu na świeżym powietrzu? Konkurs polega na przygotowaniu pracy przestawiającej . Każdego roku plac się trochę zmienia, w tym roku do wyposażenia doszły kogucik i motor na sprężynie do bujania oraz rakieta na kórą moje córeczki uwielbiają się wspinać ;-). W załączeniu do opisu placu zabaw załączam zdjęcia z pobytu rodzinnego i fantastycznej zabawy Kinguni. Moje życie nie jest układanką z klocków, mówię, ile razy mam powtarzać, że to, co panu opowiadałem, to nie jakaś tam moja wersja, tylko relacja świadka, opis tego, co się naprawdę zdarzyło! Mecenas kładzie dłonie na stole, puka palcami, paznokciami w blat.


Wczoraj widziałem się z pańską żoną, mówi. Powrót do domu Najbliższy plac zabaw znajduje się dosyć daleko od mojego domu, dlatego prawie zawsze w końcu zgadzam się na to, żeby córki pojechały tam rowerami. W drodze powrotnej muszę je oczywiście nieść, bo one są „takie zmęczone”.


Jak tylko wrócimy do domu, dzieci potrzebują kąpieli, a ja potrzebuję. Jeśli moje dziecko prosi mnie bezpośrednio o pomoc, staram się jej udzielić. Ale też nie zawsze od razu, z nadzieją, że w międzyczasie może samo coś wymyśli. I jeśli chodzi o interakcje z innymi dziećmi na placu zabaw , to ja się raczej staram podpowiadać, co moje dziecko mogłoby powiedzieć koledze .

Zdałam sobie sprawę, po tym jak wciąż unikały wzrokiem mnie i mojego syna, że w kwestii wspólnej zabawy jesteśmy pariasami. Byłam zrozpaczona jak nigdy wcześniej. To, co działo się na placu zabaw , przywodziło na myśl sytuację nowych szympansic w stadzie. Odrzucenie to nic przyjemnego, nie takiego losu chciałam . Potrzebujemy twojej pomocy.


Podziel się z innymi podróżnymi obiektywnymi informacjami na temat określonych miejsc. Wiadomo, żyjemy w takich a nie innych czasach. Dzień z życia nastolatków, którzy właśnie kończą szkołę podstawową. Niewinnie zapowiadające się spotkanie trójki bohaterów.


Na terenie działki znajduje się, plac zabaw dla dzieci oraz siłownie na wolnym powietrzu. Teren ten nie posiada właściwego odwodnienia co powoduje tworzenia się kałuż oraz bota po opadach atmosferycznych. Przez to więc zainteresowanie mieszkańców obiektem jest znacznie mniejsze. Zebrałam kilka punktów, które akurat ułożyły się w mini dekalog podstawowych zachowań, o których według mnie powinniśmy pamiętać, aby zabawa na placu zabaw była nie tylko przyjemna, bezpieczna, ale i pouczająca.


Jeśli Twoje dziecko zrobi coś, co drastycznie naruszy dobro moje lub mojego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone