Silosy winkler forum

Zbiorniki są nowe, wykonywane są z wysokogatunkowej stali o powłoce cynku ZN 2oraz spełniające wszystkie normy EU. Sprzedażą przenośników ślimakowych ( pionowe, skośne) jak . Miałem to samo, problem ogółem lubi się powtarzać, a jak wiadomo ręcznie wygrzebywanie zboża to nic przyjemnego. Shocked Kup sobie turbożmijki od AGOS z silosów paszowych.


Załadują i rozładują Ci cały silos , jeśli nie to po prostu zainwestuj w nowy silos z ukośnym spodem.

Inwestycja w silosy zbożowe wiąże się nie tylko z kupnem i montażem zasobników na zboże. Aby je efektywnie wykorzystać, potrzebne jest wyposażenie w. Postanowiłem, że zainwestuje w kolejny silos dobrych parę lat temu i zaufałem firmie Winkler. Nie wiem po co montować razy słabsze blachy od tych standardowych? Cześć, jeśli chodzi o polskich liderów to mamy Agos, Bin, Michal i Winkler.


Problem jest taki, ze bin ma bardzo cieńką blachę, Michał blache płaską 3x słabszą od standardu, a winkler słabe wykonanie. Ja korzystam z silosów paszowych Agos i szczerze mówiąc jest to mój najlepszy wybór.

Chcę kupić silosy zbożowe. Jest taki producent WINKLER koło Lublina czy zna ktoś opinię o jego wyrobach? Jeśli tak to pomoc mile widziana.


Ja mam od nich silosy cena konkurencyjna, wykonanie ok tylko bin ma lepiej zrobione włazy i masywniejsze drabinki. Jak się zboze przechowuje to powiem może . Głównym kierunkiem naszej działalności jest produkcja silosów paszowych oraz zbożowych. Budujemy także baterie silosów wraz z systemem załadunku i rozładunku na bazie przenośników kubełkowych i przenośników ślimakowych. A jakich marek silosy polecacie bądź nie polecacie?


Bo dalej się zastanawiam nad kupnem nowego ;) Ciekawi mnie oferta silosów firmy winkler tylko nie znam nikogo kto je posiada. I co powiecie o firmie MIchał czy popularnych Binach . Na co należy zwrócić uwagę wybierając silos zbożowy? Rolnictwo Pozostałe rolnicze.


Blacha silosu silos 80t 20t 40t dach. Jakie polecicie silosy lejowe o poj ok 1ton , jaka firma? H Winkler zajmuje się produkcją silosów zbożowych, paszowych oraz silosów do trocin o różnych średnicach i pojemnościach.

Witam chcę zaoferowac tani i szybki montaż demontaż oraz modernizacje nowych i używanych silosów zbożowych oraz paszowych. Zajmuję sie montażem silosów na terenie całego kraju -p. Silosy lejowe firmy Winkler. Sprzedam wyposażenie małej piekarni, - piec Winkler Wachtel system stir - dwie półki z szamotem plus jedna pomocnicza - garownik Wachtel -mieszalnik dwubiegowu - wiele drobnego sprzętu Sprzęt w stałym użytkowaniu, serwisowany.


W tym roku swe oferty zaprezentują m. Dużą atrakcją z pewnością będzie Warmińsko-Mazurska Wystawa Zwierząt Hodowlanych, na której wybierane będą championy w poszczególnych.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone