Wąż ogrodowy elastyczny allegro

Kup wąż ogrodowy na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Wąż Ogrodowy najnowsze ogłoszenia na OLX. WĄŻ OGRODOWY ELASTYCZNY X-HOSE 5m-15m NOWY MODEL.


Kraków, Prądnik Czerwony. Magiczny wąż ogrodowy z allegro.

Pistolet posiada trybów natrysku. Długość węża po rozciagneciu 5. Chcę kupić wąż ogrodowy rozciągliwy x- hose. Na allegro jest jego sporo i jestem ciekaw jakości wytrzymania niego na gorące dni. Jak wiadomo ten zwykły wąż zielony potrafi pęknąć jak jest w nim woda z podciśnieniem i ciekawi mnie to jak ten rozciągliwy się sprawuje. Wąż dostępny w kolorze ZIELONYM lub NIEBIESKIM.


Mam do Was pytanie: co sądzicie o rozciągliwych wężach ogrodowych. Za każdym razem szlag mnie trafia jak podlewam moje roślinki i wciąż muszę przerywać, by rozprostować zagięty wąż.

Kupiłam na allegro taki wąż (najdłuższy) za 1zł. Węże i zraszacze - porównanie cen w sklepach internetowych. Węże ogrodowe służą do transportowania wody w ogrodzie oraz do podlewania roślin. Na końcu węża ogrodowego można zamontować zraszacz lub dyszę zraszającą ułatwiającą dozowanie wody. Kupując wąż ogrodowy mamy do wyboru zestaw z armaturą lub sam wąż.


Przy wyborze ważna jest średnica węża, jego . Szukałem takiego tematu i trochę się zdziwiłem, że mimo iż od jakiegoś czasu dużo te węże reklamują to nie ma jeszcze żadnego wątku na Forum w tej kwestii. A mianowicie chodzi mi te nowatorskie węże ogrodowe. Pod różnymi nazwami: x-hose, rozciągliwy, elastyczny itp. Nie plącze się i nie zagina nie pęka. Od teraz każda praca w ogrodzie stanie się prawdziwą przyjemnością.


Produkt jest bardzo wytrzymały, a przy tym maksymalnie lekki, poręczny i niesamowicie elastyczny dzięki czemu nie zagina się i zachowuje swoją elastyczność niezależnie od czasu użytkowania. NTS FLASH - wąż ogrodniczy 5-warstwowy, zbrojony. Posiada oplot w technologii NTS, minimalizujące skręcanie się węża.


I warstwa - wewnętrzna, żółta, ochronna.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone