Myjka ciśnieniowa lidl 2017

Podane sa parametry maksymalne czyli nie te z ktorymi pracuje myjka. Jak ktos chce myjke by myc auto ze dwa razy w miesiacu to styka. Szczegolnie ze gwarancja to lata.


Ale np taki nilfisk daje . Parkside PHD 1D- myjka ciśnieniowa , zakupiona niedawno. U nas znajdziesz zawsze aktualne i nadchodzące promocje!

Tagi: lidl , lipiec, lipca. Gazetki promocyjne Lidl. Myjka ciśnieniowa Parkside, cena 19PLN za opak. Akcesoria dla majsterkowiczów - Lidl gazetka - oferta ważna od 15.


Akumulatorowa myjka do okien , cena 9PLN za opak. Dom i Ogród Pozostałe dom i ogród. Sam miałem kupować tą z lidla. Jednak po głębszym wczytaniu się w opinie osób, które kiedyś ją kupiły (bo to już któraś edycja tych myjek ).

Spasowałem i jak się obecna popsuje to kupię nilfiska albo zaciekawiły mnie myjki firmy lavor. Chociaż w przypadku lidla gwarancja 2 . Będzie w Lidlu od marca, wcześniej również bywała. Na Karchera mnie nie stać, ale nie chciałabym też wtopić czterystu złotych na sprzęt, który okaże się byle jaki i awaryjny. Ma bogaty zestaw akcesoriów. Z podanych danych wynika, że ma przepływ wody ok 390l i nie chce mi się . Więcej w tej kategorii: Biedronka, Na dobry porządek Lidl , Kuchnia . Witam serdecznie forumowiczów.


Chciałem tu uzyskać informację na temat kompatybilności części do myjki ciśnieniowej firmy PARKSIDE (narzędziami tej firmy handluje LIDL ) z myjką firmy KARCHER. Pytam dlatego bo mam myjkę KARCHER, a w Lidlu będzie można kupić wąż ciśnieniowy (mb) do . Chcę kupić jakąś myjkę głównie do mycia raz w tygodniu samochodu, więc nic specjalnie dobrego mi nie potrzeba. Jej parametry zamieszczone sa na grafice do okazji. Moze specjalisci ocenia jej parametry.


Zastanawiam się nad zakupem myjki ćiśnieniowej. Używałbym jej do mycia samochodu. I tu pojawia się pytanie. Panel podłogowy laminowany DĄB PODLASKI m² - 1zł.


Kawasaki lub wkrętak Revolver Kawaski za zł.

Proszę Was o opinie wyłącznie na temat narzędzi wyżej wymienionej firmy. Interesują mnie opinie ludzi, którzy używali lub używają tych . Dodatkowo w zestawie znajdziemy akcesoria: lanca, standardowa dysza Vario, dysza Roto, dysza do piany z pojemnikiem na środek czyszczący (3ml), m przewodu wysokociśnieniowego z .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone