Dmuchawy do zboża niemieckie

Ogłoszenia o tematyce: dmuchawy do zboża niemieckie na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki.


Dmuchawa Do Zboża najnowsze ogłoszenia na OLX. Rolnictwo Części do maszyn rolniczych. Maszyny rolnicze Pozostałe maszyny rolnicze.

Rury do dmuchawy do zboza niemieckie 150mm - 4mb. Jest może podobny temat, ale niema w nim wprost napisane jakie wydajności osiągają te dmuchawy. Dlatego chce się was zapytać czy to prawda. Kopia Podobne Witam mam do zaoferowania dmuchawy do zboża niemieckich firm o silnikach od 2KW do 6KW o dużych wydajnościach. Z dmuchawami w komplecie około 10m.


Polecam ten sposób rozładunku. Sprzedam dmuchawę do zboża od 2kw do 5kw z rurami prod. Jaka jest wydajność tej dmuchawy ?

Zakup dmuchawy do zboża. MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA: Witam kolegów. Mam takie pytanie do was a mianowicie czy ktoś z was kupował używana dmuchawę niemiecką ? Bo chciał bym kupić tego roku, ponieważ powiększyła mi się gospodarka o parę hektarów. Jak nie potrzebujesz wydajności to kup sobie jakąś niemiecką neuro albo inne są małe bez problemu wchodzą pod przyczepę i mają małe silniki a dobre wirniki. Fajna ale w bina nie da rady na taką wydajność puścić zaraz . Wolbrom, Małopolskie, Polska.


Prusinowice, Łódzkie, Polska. Przenośniki transportowe. Panowie czemu w dmuchawie ma nie pójść 2KW? Mam zamiar kupić dmuchawę do zboża ,używaną. DMUCHAWA DO ZBOŻA NIEMIECKA Z SILNIKIEM.


Czy możecie mi doradzić na co zwracać uwagę przy zakupie. Właśnie tak słyszałem że te niemieckie mimo małej mocy wydajnośc mają dobrą. Opis: Witam mam do zaoferowania dmuchawy do zboża niemieckich firm o silnikach od 2kw do 6kw o dużych wydajnościach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić brykiet z trocin

Furadan cena

Rośliny balkonowe zwisające zielone